دارای نماد اعتماد وزارت صمت

44287287 – 44287244 – 09121022495 مهندس صادقی

تولید، تامین و پخش کالا و مصالح ساختمانی

پنجره دوجداره UPVC

پنجره دوجداره UPVC چیست؟

پنجره دوجداره UPVC یا پنجره دوجداره یو پی وی سی امروز در صنعت ساختمان کاربرد فراوان دارد. پنجره دوجداره یو پی وی سی به مجموعه ای از پروفیل یو پی وی سی، یراق آلات بازشو و لولا، شیشه و شاسی اتصال به دیوار اطلاق میشود. قیمت پنجره دوجداره UPVC بر اساس چهار آیتم تعیین میشود :

1- پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی : برند سازنده پروفیل پنجره دوجداره قیمت پنجره دوجداره بسیار تاثیر گذار است به نحوی که تفاوت کارخانه سازنده پروفیل ممکن است تا دو برابر قیمت نهایی پنجره دوجداره موثر باشد. در حال حاضر بسیاری از کارخانه ها در ایران اقدام به تولید انواع پروفیل با انواع ضخامت و کیفیت های متفاوت میکنند. همچنین کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید پروفیل در قیمت نهایی آن بسیار موثر است. توصیه میشود از برندهای مطرح و بیشتر شناخته شده در ساخت پنجره دوجداره UPVC استفاده شود. ممکن است استفاده از پروفیل با کیفیت و استاندارد باعث افزایش طول عمر و بهبود عملکرد آن میشود. در صورت استفاده از پروفیل بی کیفیت و غیر استاندارد پس از مدتی دچار افت کلی شود و عملکرد پنجره دوجداره یو پی وی سی در عایق کاری صوتی و عایق کاری حرارتی دچار اختلال خواهد شد. قیمت پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی بر اساس هر متر طول اعلام میشود اما پس از ساخت و با توجه به شکل پنجره دوجداره قیمت آن پس از خم و نورد تعیین میشود. پیش از خرید پنجره دوجداره UPVC باید به جنس و برند شرکت سازنده پروفیل و همچنین استاندارد های لازم توجه کرد.

2- یراق آلات پنجره دوجداره : یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی به مجموعه بازشو و لولا و سایر یراق آلات لازم در تولید و ساخت پنجره دوجداره گفته میشود. انواع یراق آلات موجود در بازار ایران در تولید داخل ایران و یا وارداتی از کشور ترکیه هستند. معمولاً برندهای مطرح وارداتی کشور ترکیه نسبت به یراق آلات تولید ایرانی قیمت بالاتری دارند که در صورت استفاده از این نوع یراق آلات، این مسئله منجر به افزایش قیمت پنجره دوجداره UPVC خواهد شد. در فاکتور فروش پنجره دوجداره یراق آلات با توجه به مدل پنجره و به صورت تعدادی محاسبه خواهد شد.

3- شیشه پنجره دوجداره یو پی وی سی باید از نوع شیشه سکوریت باشد. شیشه سکوریت در صورت شکسته شدن به صورت تکه های خرد شده مربعی شکل خواهد شد. این نوع تکه های مربعی شکل در صورت شکسته شدن آسیب بسیار کمتری به افراد خواهند رساند و از برش پوست افراد جلوگیری میکنند. با توجه به اینکه در پنجره دوجداره از دو شیشه در طرف بیرون پنجره و داخل پنجره استفاده میشود معمولاً از شیشه با ضخامت 4 میل و 6 میل با یکدیگر استفاده میشود. با توجه به عرض پروفیل استفاده از ترکیب شیشه 4 میل و 6 میل بهترین ترکیب شیشه برای پنجره دوجداره UPVC است. همچنین شیشه پنجره دوجداره با توجه به سلیقه مشتری و همچنین نوع کاربری آن در انواع شیشه رفلکسی و دودی و رنگی در بازار موجود است که بر روی پروفیل پنجره یو پی وی سی قابل نصب است. همچنین فضای مابین شیشه های با گاز آرگون پر میشود که این مسئله در عایق کاری صوتی و حرارتی پنجره دوجداره بسیار موثر است.

پنجره دوجداره UPVC

انواع پنجره دوجداره UPVC

 مطابق با مبحث نوزدهم مقررات ملی ساختمان ایران که در مورد مدیریت صحیح و کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها است استفاده از پنجره دوجداره در ساختمان های نوساز بسیار توصیه شده است. استفاده از پنجره دوجداره UPVC در ساختمان میتواند تا 10 درصد تبادل حرارتی داخل ساختمان را با خارج از ساختمان کاهش دهد. همین امر باعث کاهش مصرف انرژی در تولید سرمایش و گرمایش ساختمان میشود. سرمایه گذاری اولیه در استفاده از پنجره دوجداره در ساختمان پس از گذر زمان با صرفه جویی در مصرف انرژی مجدداً به حساب کارفرما باز خواهد گشت. مهمترین عامل تاثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره نوع و جنس پروفیل است. در ایران از انواع پروفیل کارخانه های پروفیل هافمن با برند Hofmann – پروفیل وین تک با برند Wintech – پروفیل ویستابست با برند vistabest – پروفیل پلاسین و پروفیل فرید استفاده میشود. هر کدام از این پروفیل ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که کارشناس پنجره دوجداره یو پی وی سی بیشترین تسلط را در انتخاب و راهنمایی پروفیل مناسب به کارفرما دارد. لازم به ذکر است که تنها تفاوت پنجره سه جداره و پنجره دوجداره یو پی وی سی فقط در تعداد شیارها و تعداد شیشه ها است. در صورتی که از پروفیل مناسب استفاده شود پنجره پنجره دوجداره UPVC در عایق سازی صوت و حرارت نسبت به پنجره سه جداره UPVC بهتر عمل خواهد کرد. جنس یراق آلات و همچنین کیفیت ساخت آن نیز در قیمت گذاری نهایی پنجره دوجداره یو پی وی سی تأثیر مستقیم دارد. در کارگاه ساخت در و پنجره از انواع یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی ساخت کشورهای چین و ترکیه و ایران استفاده میشود. یراق آلات ساخت کشور ترکیه به نسبت سایرین از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار هستند. یراق آلات ایرانی نیز از نظر کیفیت و قیمت با یراق آلات وارداتی پنجره دوجداره یو پی وی سی قابل رقابت هستند. انواع بازشو با توجه به قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی شامل تک حالته، دوحالته و کشویی است که هرکدام قیمت متفاوتی دارند. همچنین برای شیشه پنجره دوجداره معمولاً از ترکیب دو شیشه با ضخامت 4 میلیمتر و یا دو شیشه 4 و 6 میلیمتری استفاده میشود. مسلماً هرچه ضخامت شیشه بالاتر باشد عایق بهتری در برابر صوت و حرارت است. همچنین انواع شیشه سکوریت مانند شیشه ساده، شیشه رنگی، شیشه رفلکسی، شیشه دکوراتیو و شیشه سندبلاست را متناسب با کاربرد پنجره دوجداره میتوان بر روی پروفیل نصب کرد. یکی از نکات مهم در مورد پنجره دوجداره UPVC استفاده از گاز آرگون مابین فضای دو شیشه است. به طور استاندارد 1/4 سانتیمتر مابین دو شیشه پنجره دوجداره فاصله هست. این فضا معمولاً با گاز آرگون پر میشود که این امر باعث افزایش میزان عایق بودن پنجره مخصوصاً در برابر حرارت خواهد شد. در پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی که از اسپیسر فویل آلومینیومی و سوپاپ تزریق گاز استفاده شده است میتوان از گاز آرگون استفاده کرد. قیمت پنجره دوجداره UPVC معمولاً به صورت متر مربع برآورد میشود. اما بهتر است پس از بازدید کارشناس نسبت به برآورد قیمت نهایی پنجره اقدام شود. همچنین امکان ارسال پنجره دوجداره به سراسر کشور با استفاده از باربری دارای بیمه نامه و با تعرفه دولتی نیز امکان پذیر است. در صورت نیاز از طریق شماره های دفتر و یا از طریق پیامرسان ها با ما در ارتباط باشید تا همکاران ما نسبت به هماهنگی برای بازدید و ساخت پنجره دوجداره اقدام کنند.

مهندس صادقی

مدیرعامل شرکت ساختمانی صاد
کارشناس ارشد مهندسی سازه - عمران
عضو سازمان نظام مهندسی تهران با 20 سال سابقه اجرایی

موبایل، واتساپ و روبیکا مهندس صادقی : 09121022495

دفتر فروش ( تهران ) : 44287287 – 44287244

برای اطلاع از تخفیف قیمت پنجره دوجداره UPVC و ثبت سفارش و خرید از نمایندگی فروش در واتساپ یا روبیکا پیام ارسال کنید.
جهت صدور پیش فاکتور خرید پنجره دوجداره UPVC نام و آدرس محل ارسال و مقدار خرید را در واتساپ یا روبیکا یا ایتا ذکر بفرمایید.
قیمت پنجره دوجداره UPVC بر اساس خرده فروشی درج شده است. در صورت خرید به صورت عمده تماس بگیرید.

لیست قیمت پنجره دوجداره UPVC

آخرین تغییر لیست قیمت کالا در
در صورت تغییر قیمت پنجره دوجداره UPVC لیست قیمت جدید به روز رسانی میشود

سوالات متدوال پنجره دوجداره UPVC

ارسال و پخش پنجره دوجداره UPVC در تهران و سراسر ایران

ارسال و پخش پنجره دوجداره UPVC در تهران و سراسر ایران توسط باربری های مجاز و دارای بیمه نامه به تمامی استانها، مراکز استانها و شهرهای ایران مطابق با تعرفه اتحادیه باربری مستقیماً از کارخانه و یا انبار به شهرهای تهران – تبریز – ارومیه – اردبیل – اصفهان – البرز – کرج – ایلام – بوشهر – شهرکرد – بیرجند – مشهد – بجنورد – اهواز – زنجان – سمنان – زاهدان – شیراز – قزوین – قم – کردستان – سنندج – کرمان – کرمانشاه – یاسوج – گلستان – گرگان – کاشان – شاهرود – گیلان – رشت – بندر انزلی – لاهیجان – خرم آباد – مازندران – ساری – رامسر – دماوند – لواسان – فشم – شهر ری – ورامین – شهریار – بندرعباس – کیش – قشم – همدان و یزد قابل ارسال است. لطفاً جهت هماهنگی برای ارسال بار و هزینه حمل باربری با شماره های دفتر فروش تهران تماس حاصل کنید و یا از طریق واتساپ یا روبیکا با ما در ارتباط باشید.

نصب و اجرا پنجره دوجداره UPVC پس از خرید

پس از خرید و یا استعلام قیمت پنجره دوجداره UPVC و در صورت تمایل مشتری محترم نسبت به نصب و اجرا، معرفی پیمانکاران واجد شرایط جهت اجرای آن امکانپذیر است. با توجه به سابقه شرکت ساختمانی صاد در زمینه پیمانکاری ساختمانی و همچنین آشنایی با مجریان متعهد و متخصص که در طی چندین سال و آشنایی با نحوه کار آنان، در صورت تمایل مشتری محترم امکان معرفی جهت اجرا و یا نصب در اسرع وقت امکانپذیر است. جهت هماهنگی لطفاً از طریق تلفن های دفتر فروش و یا از طریق پیامرسان واتساپ، روبیکا و یا ایتا با ما در ارتباط باشید.

استاندارد پنجره دوجداره UPVC

با توجه به اینکه تولید این محصول در کارخانه استاندارد تولید میشود از این رو محصول دارای نشان ملی استاندارد ایران است. استاندارد پنجره دوجداره UPVC مطابق با دستور العمل و تائیدیه سازمان استاندارد ملی ایران است. با توجه به لزوم استفاده از کالا و مصالح ساختمانی استاندارد در ایران و همچنین نظارت بر ساخت و ساز توسط سازمان نظام مهندسی ایران توصیه میشود مصالح یا کالای ساختمانی مورد نظر را از برندهای دارای نشان ملی استاندارد ایران تهیه کنید تا در حین ساخت دچار مشکل نشوید. فروشگاه ساختمانی صاد اصالت و استاندارد کالای مورد نظر را تائید میکند.

فروش اینترنتی پنجره دوجداره UPVC

در حال حاضر در فروشگاه ساختمانی صاد امکان فروش اینترنتی پنجره دوجداره UPVC و ارسال آن به سراسر ایران امکانپذیر است. پس از مطالعه مشخصات کالا میتوان با استعلام قیمت به روز کالا از طریق پیامرسان واتساپ، روبیکا و یا ایتا و یا شماره تماس های موجود در همین صفحه اقدام به خرید اینترنتی کرد. با توجه به نوسان قیمت کالا و مصالح ساختمانی در بازار ایران بهتر است پیش از دریافت پیش فاکتور از قیمت به روز کالا اطمینان حاصل شود. فروش اینترنتی کالا پس از اخذ فاکتور فروش از طریق پیامرسان واتساپ، روبیکا و یا ایتا و یا از طریق ایمیل و پرداخت وجه مندرج در فاکتور با استفاده از انواع روش های پرداخت امکانپذیر است. انواع روش پرداخت فاکتور فروش اینترنتی شامل کارت به کارت، پرداخت شبا و سایر روش های پرداخت بانکی به شماره حساب فروشگاه ساختمانی صاد میباشد. همچنین در صورتی که هر یک از روش های پرداخت اینترنتی مقدور نباشد مشتریان محترم میتوانند با استفاده از دستگاه کارتخوان یا پوز فروشگاهی مستقر در فروشگاه ساختمانی صاد به نشانی مندرج در همین صفحه مراجعه کنند. پیش از تشریف فرمایی به دفتر فروش لطفاً نسبت به اخذ پیش فاکتور فروش اینترنتی از طریق پیامرسان ها و یا ایمیل اقدام کنید. برای دریافت پیش فاکتور اینترنتی کالا لازم است که مشخصات محصول به همراه مقدار آن و همچنین نام خریدار و محل ارسال و آدرس پروژه ارسال شود. پس از تسویه فاکتور فروش روند ارسال کالا به محل مورد پروژه در اسرع وقت و با توجه به نوبت ارسال کالا شروع خواهد شد. در صورت تمایل به خرید اینترنتی کالا با شرکت ساختمانی صاد در ارتباط باشید.